Shimatta dediğin her an.. O değil ben hala arkadaki resime karar veremedim öle saçma saçma duruyo. Bi ilham geleydi, iyiydi..

2 Ocak 2011 Pazar

I love this game

Sanırım hayatımın büyük bir kısmını kaplayan olaydır.
Her şey izlediğim o maçla başladı .. :p
Malumunuz basketbolun kökeni 1891 de insanların soğuk bir kış gününde(:d) içeride yapabilecekleri farklı bir spor istemelerinden ötürü James Naismith adlı amcamızın oyunun icadına öncülük etmesiyle günümüze gelmiş bir spor.Mekanı cennet olsun amcamızın muhteşem bir sporun temellerini atmış çünkü.
Biraz da benden ;
Ne biliym basketbol ya, anlatılmaz yaşanır bi olay.Maç izlerken anlatırken bile o anı yaşıyormuşum gibi geliyor,basketbolu sevmesem sabahleyin uyanamayıp geceleyin 3 saatlik uykuyla NBA maçlarına kalkmazdım doğal olarak.Tek oynamam veya başkalarıyla maç yapmam farketmez, ilginç bir şekilde o topu elime aldığımda mutlu oluyorum.Oyun tarzına gelince tamamen hayal gücüne kalmış.Oynadığın insanlar da biraz da pas kat olaylarından anlıyorsa sabaha kadar oynarsın.Önemli olan oynarken eğlenmek zaten- ki oynarken oyunu yaşamazsan oyun işkence gibi gelir, basket falan hikaye kalıyor yoksa(yaşadım şahitlerim var).İşte streetball mantığını kapmış insanlarla basket oynamak gibisi yok.Hatırlıyorum da küçükken teke tek karşılaşma yapardık ( bkz: boy sorunu - hala var shimatta :d) ,lise zamanlarında akşam spot ışığı altında streetball hey gidi..O değil de eski basket takımımı özledim ben (fener ankara) , keşke hala açık olsaydı, sanırım odtü yerine orda oynamayı tercih ederdim.
Bacak arkasındaki küçük kas yırtığım çok umrumda değil, sadece streetball tarzında rahatça oynamak istiyorum sanırım, takım .. istediğim gibi oynayamadığım  bi oluşum, soğudum sanırım.Fark ettim de ne zamandan beri basket oynamıyorum !?!?! Finaller geçsin ilk iş basket oynamak olucak sanırım, yeterince uzak kalmışım en az 4 saat oynamak iyi gelicek bana, her ne kadar ertesi gün kaslarım biraz tepki verse de, basketbol için değer.^^

Vee Allen İverson ..
Kendisinin basketboldaki yeri ayrıdır benim için.1996 da 76ers a ilk sıradan draft edilmiş bir insan kendisi ve  nuggets, detroit ve memphisde de oynamasına rağmen
philedelphia ile daha çok özdeşleştirmişimdir(birçok kişi içinde sanırım bu böyle olmuştur).Hadi nuggets ta tamam ama, 76ers başka.
Çoğu insan kafasından saçma şeyler uydurarak oyun tarzına çamur atsa da, Iverson ın oyunu zaten belli,kendisini daha ispat etmesine gerek yok.İşte bu yüzdendir ki artık ona çamur atan arkadaşlarımlardan bilinçli olarak konuşanlarla tartışıyorum, çünkü geri kalan (iverson ın oyununu kafasına göre uyduran araştırma özürlü olan tayfadan bahsediyorum) , ne desem de anlamıyor, daha doğrusu anlamak istemiyor ; anlama özürlülerle uğraşacak değilim haliyle..
Iverson la ilgili söyleyeceklerim henüz bitmedi,hell yeah! Onunla ilgili farklı bir yazı yazasım geldi, wait for it..^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder