Shimatta dediğin her an.. O değil ben hala arkadaki resime karar veremedim öle saçma saçma duruyo. Bi ilham geleydi, iyiydi..

1 Ekim 2016 Cumartesi

şaşırdık mı?

Hem evet, hem hayır. Senin en son konuşmana göre evet. "Bi daha kimseyle çıkmıcam,ihtiyacım yok :c" diyen birine göre insan şaşırıyor. Ama diğer yandan da seni tanıdığımı düşününce hayır. Sürekli birilerine ihtiyacın olduğunu söylemiştim, iki gün sonra bulursun demiştim, so it happened. Sanırım seni tanımışım:D lan daha 6 ay önce mesaj attın ne ara 3 ayda birilerini buldun o derece mi zorda kaldın bilemedim:d Ben üzülcen diye bi çok şeyi yapmadım. Meğersem üzülmemişin zatin, o bakımdan iyi oldu. En azından vicdan yapmıcam artık, beni rahatlattın.
Bindiğin arabayı beraber seçtik. Ben dedim diye spora gidiyosun. Spor çantan benimkiyle aynı. Çivi çiviyi sökücek mi dene bakalım. Ama o kadar uğraştım lan beatrice'ına niye ihanet ettin. Senin için kötü olm. İşe girmemi bekleyemeyen koca yürekli insan, ben senden nefret etmiyorum, ha sen edersin bilemem, keyfin bilir. Neyse sıkıcı ilişkinde başarılar dilerim. Umarım sadece birilerini bulmak için senle anlaşan birine denk gelmemişsindir. Çünkü sadece tek kalmamak için insanlar herkese yazıyor ya(sen de buna dönüşmüş olabilirsin), ibretlik. Sanki evlenmeyeni öldürüyolar, evlenmeyince ne oluyosa.
Whatever herkes ben değil, ben farklıyım zaten biliyodun :D
Şimdi ben bunu niye yazdım. Ben de bilmiyom :D Bipolar ? o no :c

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder